Pages

Thursday 20 March 2014

26 tahun

Assalamualaikum wbt.

alhamdulillah.. aku rs masa berlalu sgt pantas.. aku dah 26 tahun. pengalaman sebagai seorang '26 tahun' amatlah sibuk.. krn berkerjaya.. alhamdulillah.. xkurang pd harini ramai yg mengganggur krn tiada kerja.. aku masih lg diberi rezeki walaupun hanya mkn gaji. Menjadi 26 tahun adalah rumit krn perlu berfikir ttg byk perkara. Ketika ini byk memikirkan ttg family, kewangan, dan kerjaya.. xlupa juga perkembangan diri sendiri dr segi ibadah dan akhlak.. adakah makin elok ataupun makin teruk..

Peristiwa MH 370 yg menggemparkan dunia hari ini amat memberi pengajaran bhw kita tidak terlepas drpd perancangan Allah yg Maha Kuasa. Aku sedar pd masa ini aku masih lagi menjadi seorang anak, seorang isteri, seorang ibu dan seorang pendidik.. bygkan betapa byknya tgungjwb yg perlu dipikul. Aku berdoa supaya segala urusan akan dpermudahkan.. insyaAllah. :)

No comments:

Post a Comment